Thứ Năm, 20 tháng 8, 2020

Bên Trong Chuông Của Rắn Đuôi Chuông Có Gì? 7 Điều Bạn Chưa Biết! - Chuyện Lạ Kỳ Thú

Gặp thánh leo dừa, có thể bò xuống cây dừa như con mèo II ĐỘC LẠ BÌNH DƯƠNG

Sững Sờ Tiêu Chuẩn Vẻ Đẹp Khác Nhau Ở Các Quốc Gia - Tốt Hơn

8 Vụ Trộm Khôn Ngoan Nhất Trong Lịch Sử Khiến Cả Thế Giới Phải Thán Phục | Top 10 Huyền Bí

VẠCH MẶT 3 Trò Ảo Thuật NGUY HIỂM KINH DỊ Nhất Trong Chương Trình Tìm Kiếm Tài Năng Trẻ | Got Talent

Đột Nhiên 7 Con Vật Này Vào Nhà Chứng Tỏ Bạn SẮP GIÀU TO, THẦN TÀI GÕ CỬA, Chớ Dại Mà Xua Đuổi

Top 10 người phụ nữ đặc biệt nhất Thế Giới mà bạn không tin họ đang tồn tại

Ngửi Thấy Mùi Người Chết Cách Xa 15km Với Cái Dạ Dày Không Đáy | Dị Nhân Việt Nam

Máy Gặt Gà và Những Máy Móc Đáng Kinh Ngạc

Tâm sự của một học sinh giỏi thi trượt cấp 3 | GALA "Thay đổi vì một trường học hạnh phúc"

Vỡ đập thủy lợi - người khóc, người cười | VTV24

Điểm Tuần: "Rảnh rỗi" thời dịch | VTV24

https://www.facebook.com/groups/muabannhadatbacgiang/

Điểm Tuần: IQ VÔ CỰC | VTV24

Món ăn thử thách lòng kiên nhẫn

Phỏng vấn thời 2000 bằng 4 thứ tiếng cực gắt

TIẾNG ANH LÀ XƯA RỒI, THỬ XEM THÍ SINH HOA HẬU HOÀN VŨ NÓI TIẾNG NGA CỰC CHẤT ĐÂY NÀY!

Bị tẩy chay

10 sai lầm phổ biến của vlogger

[Vlog 69] Kiếm tiền trên Youtube thế nào? chia sẻ định hướng làm Youtube

Đất hiếm sẽ biến Việt Nam thành cường quốc trong tương lai có thật?

‘Soi’ Chữ Ký Đáng Giá Nghìn Tỷ Của Các Đại Gia Việt

KHÔNG BAO GIỜ LÀ THẤT BẠI, TẤT CẢ CHỈ LÀ THỬ THÁCH

Khoảnh khắc quyết định đổi đời - Phạm Thành Long

Top 5 Chiếc Siêu Xe Đắt Giá Nhất Việt Nam Khiến Các Dân Chơi Dubai Cũng Phải Trầm Trồ

Bị tràn dịch khớp gối nghiêm trọng khi chạy vì 8 sai lầm hại thân này!

TIN VÀO BẢN THÂN - NGAY CẢ KHI THẾ GIỚI QUAY LƯNG LẠI VỚI BẠN

Không Làm Vẫn Có Tiền: Thu Nhập Thụ Động

Giới siêu giầu nghĩ gì Phần 2 - Tỷ phú Phạm Nhật Vượng gặp gỡ tập đoàn viettel ! | Tử Vi Số Mệnh

Bí Quyết Tay Trắng Thành Triệu Phú - Adam Khoo - 10 sách nói hay nhất

KHỞI NGHIỆP: Những sai lầm mà các doanh nghiệp đều mắc phải khi bắt đầu kinh doanh | Phạm Thành Long

Bạn chắc chắn thua lỗ nếu thiếu đi kế hoạch đầu tư

Giấc Mơ và Những Câu Chuyện

BÍ MẬT CỦA MAY MẮN – ĐỪNG THAN VÃN, HÃY CHUẨN BỊ SẴN SÀNG TRƯỚC KHI CƠ HỘI CỦA BẠN ẬP ĐẾN

Tăng doanh thu gấp 10 lần trong kinh doanh với chiến lược chọn cửa hàng này | Phạm Thành Long

Vsmart 5G khiến CẢ THẾ GIỚI SỐC, TQ SỢ HÃI và iPhone GIẢM SÂU

8 Khí Chất Kỳ Dị Khác Biệt Đại Bàng Mấy Ai Có Được - Video Động Lực | Lê Trọng Tấn

"Tôi chưa bán tức là tôi chưa lỗ" - Hiệu ứng mỏ neo sai lầm nguy hiểm trong tâm lý đầu tư

Tận dụng sức mạnh của lãi kép để làm giàu

Đừng Bỏ Cuộc

Xem video này trước khi thực sự BỎ CUỘC

KHÔNG BỎ CUỘC. NỖ LỰC ĐỂ TỐT HƠN 1% MỖI NGÀY

Chàng trai khởi nghiệp với ý tưởng 500 đồng lẻ, doanh thu 300 triệu/tháng| VTV24

THAM QUAN NHÀ MÁY MÌ ĂN LIỀN // MÌ CHIÊN ĐI CHIÊN LẠI NHIỀU LẦN??? // Dinology

“TIỀN ÍT” Có Thể Tham Gia Đầu Tư Tài Chính Được Hay Không? | Tâm Sự Đầu Tư

Tỷ Phú Trần Bá Dương - Nhà Sáng Lập THACO, Đế Chế Ô Tô Hùng Mạnh Nhất Việt Nam

6 chiến lược được Warren Buffett dùng xuyên suốt sự nghiệp

Quản lý tài chính: Sức mạnh của lãi suất kép - Cafe sáng với VTV3

Cách THIẾT KẾ CUỘC ĐỜI giúp bạn đạt đến ĐỈNH CAO CỦA SỰ THÀNH CÔNG

7 giai đoạn để biến một người NGHÈO KHÓ trở thành GIÀU CÓ

5 cách KIẾM TIỀN NHANH và BỀN VỮNG của người Nhật| Tài chính cá nhân

Học cách TIẾT KIỆM tiền thông minh| Tài chính cá nhân

CEO, Tổng Giám đốc - Chủ tịch HĐQT là gì? Ai to hơn ai?

Học cách TIẾT KIỆM tiền thông minh| Tài chính cá nhân

GIÁ VÀNG liệu có tăng lại trên $2,000? Chờ động thái của Fed? GOLD PRICE over $2,000 again? - TCKD

Bạch Đằng Giang 2019

Bạch Đằng Giang 2019

Bạch Đằng Giang 2019

2 cây gạo cổ thụ trên đê sông Thương, chạy qua cánh đồng Đông Loan, xã Lãng Sơn (Yên Dũng)

Yên Thế - Bắc Giang

Thiền viện Trúc lâm Phượng Hoàng

Thị trấn Neo - Yên Dũng - Bắc Giang

Bắc Giang

Dạo xe máy

Quảng trường 3/2

Chiều nắng

Trà đá quảng trường

chơi công viên

công viên

Mường Thanh

Bơi

Flc Quy Nhơn

Trên bầu trời

Cất cánh

Nlp Bắc Giang

Flc Hạ Long đêm 5/7/2019

Review phòng Vip flc hạ long

Review Flc Hạ Long

con trai quay chơi

Qua cầu bãi cháy

Bãi cháy chiều hoàng hôn

Nhà hàng Hương Biển - Hạ Long

Bể bơi Bắc Giang

đại học nông lâm bắc giang

Đào tạo nhận thức, duy trì, cải tiến, chuyển đổi hệ thống quản lý chất lượng TCVN ISO 9001:2015

Đào tạo Đánh giá viên nội bộ Hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001:2015

Đào tạo về Đo lường nhu cầu và thỏa mãn khách hàng

Hướng dẫn viết quy trình ISO phù hợp với mô hình khung và các yêu cầu của Tiêu chuẩn ISO 9001:2015

Quán chim trời Đa Mai

Cá bơi

Trung tâm hành chính công tỉnh Bắc Giang

Bữa cơm chiều

Kiếm 10K mỗi ngày là việc làm có ý nghĩa

Trung tâm hành chính công tỉnh Bắc Giang

Phương Pháp Luyện Nghe Tiếng Anh (Chắc Chắn Thành Công)

Cách Nói Chuyện Được Người Khác TÔN TRỌNG | Nghệ thuật giao tiếp

Đời Bạn Sẽ Tốt Hơn 100 lần NẾU BIẾT ĐIỀU NÀY!

Cách Đọc Tâm Trí người khác để Không bị Lừa Dối và Lợi Dụng!

Bà Tân Vlog | Gà Đông Tảo Khổng Lồ Nướng Siêu Cay | BBQ Chicken

10 Phút Giúp Bạn Đánh Giá CỰC CHUẨN XÁC 1 Người Có Nghị Lực Hay Là Không? | Trần Việt Quân

Tăng doanh thu gấp 10 lần trong kinh doanh với chiến lược chọn cửa hàng này | Phạm Thành Long

VĂN HOÁ ĂN NHẬU Ở VIỆT NAM: LÀM ĂN MUỐN GIÀU THÌ PHẢI BIẾT NHẬU?

Xem ti vi tại FLC Hạ Long

KEM BƠ - Cách làm Kem Bơ Túi mềm mịn dẻo để ăn và bán - Tú Lê Miền Tây

Khám phá chợ vùng cao biên giới Việt Lào - Tập 1: Chợ Việt Nam | Cửa khẩu Lóng Sập Mộc Châu

Kiểm Nghiệm Các Mẹo Viral Trên Tiktok

15 Cách Khiến Video Của Bạn Nổi Tiếng Hơn / Những Thủ Thuật Làm Video Hay Nhất

18 cách lén mang đồ ăn vặt vào rạp chiếu phim!

Du Lịch Tại Nhà /13 Tình Huống Vui Nhộn

29 Thủ thuật hữu ích khi đi du lịch

Hướng dẫn sử dụng xe Mercedes- C180 | Những ưu điểm nào của xe Mercedes mà xe khác không có?

CHỊ LUẬT SƯ DỄ THƯƠNG NHẬN XE GLC 200 4MATIC VỚI BIỂN SỐ *999 | LÀM SAO ĐỂ BẤM BIỂN SỐ ĐẸP ?

Bà Mi hú hí Vũng Tàu | Thanh xuân có bao lâu mà hững hờ | Mi Mercedes

Vì sao phải chọn Mercedes C300 AMG ? | Trả trước 380triệu | Bạn Chốt ngay không ?

7 GIAI ĐOẠN BIẾN NGƯỜI TAY TRẮNG TRỞ NÊN GIÀU CÓ | BẠN CÓ BIẾT?

10 quy tắc về tiền bạc biết sớm làm giàu sớm | Tài chính cá nhân

6 phương pháp tăng traffic fanpage mới tạo không tốn phí

1. Mời bạn bè thích Page. ...
2. Link Fanpage với group. ...
3. Tạo Minigame – Giveaway. ...
4. Đăng các content HOT TREND. ...
5. Đăng vào các nhóm bàn luận like – sub chéo. ...
6. Sử dụng trang web hack like. ...
7. Gửi link Fanpage cho qua tin nhắn. ...
8. Chèn link Fanpage lên web.
Đối với hầu hết các website thương mại điện tử, Facebook vẫn là số một trong những nền tảng mạng xã hội khi nói đến việc tăng traffic, tạo ra lực lượng khách hàng và fan. Điều này đặc biệt đúng đối với các thương hiệu và doanh nghiệp biết cách để tạo ra nội dung hấp dẫn, dễ dàng được chia sẻ. Lúc này, rất có thể là bạn đang điều hành fanpage Facebook của riêng mình và thường xuyên chia sẻ nội dung với những người theo dõi. Nhưng làm thế nào để bạn thực sự tạo ra doanh số bán hàng trên Facebook mà không phải tự quảng cáo quá nhiều hay làm phiền người xem fanpage của bạn.

Traffic Facebook là gì?

Traffic là một thuật ngữ nói về lưu lượng truy cập, với mục tiêu cho người đọc biết được số lượng các lần truy cập của người dùng vào website. Traffic được tính cho toàn site và giá trị của traffic sẽ tăng lên cứ mỗi khi có một người dùng từ các website khác truy cập vào một trang bất kỳ trong site. Như vậy, chúng ta có thể coi traffic của một website chính bằng tổng số phiên truy cập của website đó (Sessions). Ví dụ cho dễ hiểu là bạn vào một trang website nào đó và nhìn thấy một con số to đùng “6000 lượt xem” “6000 người truy cập”…thì đó là traffic.

Traffic Facebook là gì? Bạn cứ hiểu đơn giản là khi đăng một bài post vào gắn link liên kết với website của bạn. Và khách hàng click vào link đó thì sẽ được đưa về website của bạn, khi đó số lượt khách truy cập vào website từ nguồn Facebook được gọi là Traffic Facebook.
Cách kéo traffic từ Facebook

Facebook là mạng xã hội lớn nhất thế giới điều này thì không cần phải bàn cãi gì nữa. Trước đây, website là cái mà mỗi công ty hay thậm chí là cửa hàng cần phải có, thì giờ đây điều cần thiết phải có nữa là một page riêng trên Facebook, mục đích là để theo đuổi khách hàng và kiếm lượng traffic miễn phí đến từ Facebook lúc nào cũng chiếm một lượng lớn trong tổng traffic các kênh social. Tóm lại, Facebook là một trong những kênh đem lại traffic miễn phí một cách tốt nhất cho các thương hiệu và dịch vụ.

Sau đây sẽ là 10 cách kéo traffic từ Facebook về website hiệu quả nhất:
2.1. Sử dụng các hình ảnh để kéo traffic từ Facebook

Để tạo ra và kéo traffic từ Facebook, trước tiên bạn cần phải tạo ra sự tương tác và thu hút người xem. Lúc này bạn có thể đã nghe nói rằng các hình ảnh có tác dụng tốt trên Facebook hơn so với các loại bài đăng khác.

Tuy nhiên, không phải tất cả các hình ảnh đều tạo ra tác dụng bằng nhau. Hình ảnh có ý nghĩa rõ ràng được tương tác cao hơn so với hình ảnh cần giải thích thêm. Trong ví dụ dưới đây, hình ảnh bên trái có ý nghĩa tương đối rõ ràng trong khi hình ảnh bên phải đòi hỏi mô tả để giải thích ý nghĩa.

Sử dụng hình ảnh để kéo traffic từ Facebook

Nếu bạn đăng hình ảnh sản phẩm, hãy cân nhắc việc thêm một vài câu chữ vào hình ảnh đó để cung cấp thêm nhiều bối cảnh, chẳng hạn như “New” (mới), “Back in Stock” (hàng đã về) hoặc “Winter 2013 Collection” (bộ sưu tập mùa đông 2013) của Warby Parker trong hình dưới đây.

Thêm câu chữ vào hình ảnh để kéo traffic từ Facebook

Nhưng bạn hãy nhớ là text chỉ chiếm 20% hình ảnh thôi nhá. Nếu muốn hiểu rõ hơn về những quy định về hình ảnh đăng trên Facebook thì hãy đọc bảo viết sau đây:

2.2. Chia sẻ phong cách sống cùng với sản phẩm

Một chiến lược quan trọng đối với các nhà bán lẻ trực tuyến khi nói đến việc tạo dựng hình ảnh hấp dẫn là phải hiểu rằng bạn không chỉ bán sản phẩm, bạn còn bán cả phong cách sống cùng với sản phẩm.

Nói cách khác là đăng lên các hình ảnh bài cho thấy ví dụ về khách hàng lý tưởng đang sử dụng các sản phẩm của bạn trong bối cảnh có ý nghĩa cho thương hiệu và đối tượng mục tiêu. Hoặc bao quanh sản phẩm của bạn bằng các sản phẩm khác không có tính cạnh tranh nhưng vẫn “làm tôn lên”.

Nhà bán lẻ thiết bị ngoài trời và đồ thể thao Poler Stuff đã làm rất tốt điều này trong ví dụ dưới đây khi hiển thị một người đi phượt bằng xe đạp với phong cách riêng của mình cho những ngày cuối tuần. Hình ảnh này truyền cảm hứng cho các fan, đồng thời thúc đẩy phong cách sống ngoài trời và các sản phẩm của họ (theo một cách dễ lan truyền).

Chia sẻ phong cách sống cùng với sản phẩm để kéo traffic từ Facebook
2.3. Tạo ra hình ảnh sản phẩm theo chủ đề để kéo traffic từ Facebook
Hãy đối mặt với điều này: việc chỉ đăng toàn ảnh chụp sản phẩm có thể gây nhàm chán cho các fan của bạn khá nhanh chóng và làm cho việc kéo traffic về website bị giảm hẳn. Để giúp cho hình ảnh sản phẩm của bạn thú vị hơn, hãy thử tạo ra hình ảnh sản phẩm trực quan hấp dẫn đưa vào những mặt hàng có chủ đề tương tự nhau.

Bạn thậm chí có thể sử dụng chiến lược này để cung cấp các hướng dẫn hay lời khuyên nhanh chóng về phong cách với kích thước gọn nhẹ cho các sản phẩm của bạn.
2.4. Đưa ra quà tặng và các cuộc thi

Nghiên cứu đã chỉ ra rằng có 42% số người “like” một thương hiệu trên Facebook để nhận coupon hoặc giảm giá. Nói cách khác, bạn cần phải cung cấp những ưu đãi cho các fan Facebook của bạn.

Các cuộc thi là một cách tuyệt vời để cung cấp ưu đãi và đóng gói nó theo cách tương tác với đối tượng của bạn và mang khách hàng mới đến fanpage. Đây là một ý tưởng hay để giúp bạn kéo traffic từ Facebook về website của bạn.

Trong ví dụ dưới đây, Diamond Candles đề nghị các fan của họ Like, Share, Pin và đăng ký để có cơ hội nhận được một trong những sản phẩm của họ. Với 3.417 Like và 3.557 Share, bạn có thể nhìn thấy điều này có thể hiệu quả như thế nào.

Đưa ra quà tặng và các cuộc thi để kéo traffic từ Facebook
2.5. Cung cấp giảm giá kịp thời
Cung cấp giảm giá dựa trên thời gian có thể là một cách rất hiệu quả để khiến mọi người hành động khi bạn cần đến. Đưa ra thời hạn giảm giá để thúc đẩy sự khan hiếm là một công tắc kích hoạt tâm lý mua hàng mạnh mẽ.

Trong ví dụ dưới đây, thương hiệu đồ nam Bonobos cung cấp giảm giá có thời hạn và giới hạn mua tối thiểu. Giới hạn mua tối thiểu có thể là một cách thông minh để vừa cung cấp cho các fan của bạn một động lực tốt đẹp, nhưng cũng đảm bảo rằng bạn không bỏ lỡ tiềm năng khai thác.

Cung cấp giảm giá kịp thời giúp kéo traffic từ Facebook
2.6. Cung cấp thẻ quà tặng

Làm thế nào để kéo traffic từ Facebook. Người thích mua thẻ quà tặng. Họ thường sẽ mua thẻ quà tặng trong các dịp lễ tết. Phần lớn khách hàng sử dụng thẻ quà tặng sẽ chi tiêu nhiều hơn so với giá trị trên thẻ.

Việc cung cấp thẻ quà tặng trên Facebook (đặc biệt là gần các dịp ngày lễ tết) sẽ đem đến cho mọi người một cách để chia sẻ thương hiệu và sản phẩm của bạn với gia đình và bạn bè của họ. Từ đó lượng kéo traffic vèe website của bán sẽ được nhân lên đáng kể.
2.7. Tổ chức cuộc thi viết chú thích

Cuộc thi viết chú thích là một cách tuyệt vời để thu hút sự tham gia và khiến mọi người tương tác với nội dung của bạn.

Hãy xem cách Petflow đề nghị các fan của họ viết chú thích và cũng đưa ra một liên kết đến chương trình “Secret Toy Sale”. Đương nhiên họ có hơi “lưu manh” một chút khi sử dụng chú mèo con nhưng 4.572 Like, 431 Comment và 900 Share khá là ấn tượng.

Tổ chức cuộc thi viết chú thích để kéo traffic từ Facebook
2.8. Đưa ra các chủ đề, hình ảnh và sản phẩm phân cực

Việc đưa ra các chủ đề hoặc sản phẩm phân cực có thể là một trong những cách tốt nhất để thúc đẩy tương tác. Trong ví dụ dưới đây, Frank & Oak tách riêng người dùng ứng dụng iPhone với người dùng ứng dụng Android và đề nghị họ Like hoặc Share dựa trên thiết bị của mình.

Đưa ra chủ đề phân cực để kéo traffic từ Facebook về website

Nếu bạn kinh doanh thời trang, bạn có thể chọn một trong các sản phẩm mà mọi người thích hoặc ghét và hỏi “Bạn muốn mặc món đồ này chứ? Like nếu bạn muốn và Comment nếu bạn không muốn”.
2.9. Miễn phí vận chuyển giúp kéo lượt traffic từ Facebook

Nếu bình thường bạn không cung cấp miễn phí vận chuyển, thỉnh thoảng làm như vậy có thể là một động lực rất hấp dẫn để mọi người rời khỏi Facebook và ghé thăm website của bạn.

Trong hình dưới đây, Holstee cung cấp ưu đãi miễn phí vận chuyển kịp thời và đặc biệt trùng khớp với dịp lễ tết.

Cung cấp miễn phí vận chuyển giúp bạn kéo traffic từ Facebook

2.10. Sử dụng ứng dụng cửa hàng trên Facebook tùy biến

Cửa hàng trên Facebook là một ứng dụng cho phép bạn đưa các sản phẩm và bộ sưu tập lên fanpage Facebook của bạn. Điều này giúp bán hàng trên Facebook hiệu quả hơn, cũng như gia tăng tương tác với các fan của bạn trên đó.

Ứng dụng cửa hàng trên Facebook sẽ đặt một tab tùy chính rất dễ nhận thấy trên fanpage của bạn và bạn có thể tùy biến.

Ứng dụng tạo gian hàng trên fanpage Facebook của Sapo

Chẳng hạn như với ứng dụng tạo gian hàng trên fanpage mà Sapo.vn cung cấp miễn phí cho khách hàng của mình, bạn sẽ có được cửa hàng trên Facebook với đầy đủ các tính năng như trên website để bán hàng và đưa sản phẩm đến với hàng triệu khách hàng, điều này giúp bạn kéo traffic từ Facebook.

Khi nói đến việc bán hàng trên Facebook, điều quan trọng là phải thử và tìm cách cân bằng giữa việc tạo ra nội dung hấp dẫn thu hút người xem và việc nhẹ nhàng chuyển hướng mọi người đến với các sản phẩm của bạn. Có như vậy thì bạn mới dễ dàng kéo traffic từ Facebook về website của mình

Việc tạo ra các khuyến mại đặc biệt như ưu đãi, giảm giá và quà tặng sẽ giúp bạn rút ngắn khoảng cách và cho phép bạn làm nổi bật các sản phẩm của mình trong khi vẫn tạo ra nội dung thú vị cho những người đang theo dõi bạn.

Ngoài ra, các ứng dụng tùy chỉnh như cửa hàng trên Facebook có thể giúp bạn đưa trải nghiệm mua sắm và các sản phẩm lên fanpage Facebook của bạn.

SEO Reporting, The Best Reports for Search Engine Optimization

Keyword Researcher







Click link


This is Keyword Researcher.
It's the only SEO software that helps you find
Long-Tail Keywords and create SEO-Optimized Content for your website.
9907 Beautiful people already own
Keyword Researcher.
Closed Captions Available




Use "Keyword Researcher" to discover high-value Long-Tail Keywords from Google AutoComplete, Organize CSV files from the Google Keyword Planner, and write SEO-Optimized Articles for your website.

Have you ever wondered how to find Long Tail Keywords for your website? When you use Google, you may notice a little drop-down box that represents their attempt to predict what you're about to type next.

For example when I type the phrase "How does a website..." then Google assumes I might be looking for:
How does a website make money
How does a website work
How does a website find my location
How does a website server work
how does a website help a business

These are some interesting keywords...

Wouldn't it be great if there was a way to save all these keywords--so we could add them to our website content?

Well that is where Keyword Researcher comes in!

Keyword Researcher is an easy-to-use Keyword Discover Tool. Once activated, it emulates a human using Google Autocomplete, and repeatedly types thousands of queries into Google. Each time a partial phrase is entered, Google tries to predict what it thinks the whole phrase might be. We simply save this prediction. And, as it turns out, when you do this for every letter of the alphabet (A-Z), then you're left with hundreds of great Long Tail keyword phrases.
Do you need to Organize Keywords and Import CSV Files from the Google Keyword Planner?
Would you like to manage keywords, and article content? Planning a Web Content Strategy?

If you have ever used the infamous Google Keyword Planner, then you need to check out Keyword Researcher! And, get ready to say goodbye to the tedium of manually manipulating CSV files--in complicated Microsoft Excel spreadsheets.

Our app was built by Internet Marketers, for Internet Marketers.

It was designed (from the ground up) to be an all-in-one SEO solution--that allows you to manage both your keywords and website articles.
Need to manage thousands of keywords?
Need help writing SEO-Optimized website articles?
Want to organize an entire SEO website?

Then read on, and get ready to turn confusing keyword data into valuable information.

As Internet Marketers, we all understand the value of working with clear and concise keyword data. If you've ever done any SEO at all, then you're already familiar with the Google Keyword Planner--Google's amazing keyword tool that spits out heaps of great keyword data. It's the "first-stop" for ANY online SEO marketing campaign.

You've probably downloaded CSV files from the Keyword Planner, and perhaps worked with them in a spreadsheet program like Microsoft Excel.
Perhaps you've tried to separate the good keywords from the bad keywords.
Perhaps you've tried to organize your keywords into logical groups.
Perhaps you've tried to create SEO-optimized documents for your website, and found that, squeezing all these keywords into your articles can be a bit tricky.

And that's where the problem starts!

For years, I spent hours doing manual Keyword Research with various keyword tools. This was eating up a lot of valuable time! Trying to sort, segment, and make sense of a list of a thousand keywords takes forever. Not to mention, trying to organize this data into a concise keyword research report that would make sense to a client.

If you've ever spent five minutes trying to sort keyword data in Microsoft Excel, then you know how difficult working with large keyword lists can be!


Keyword Researcher can turn a list of thousands of keywords, into an actionable SEO Strategy. We designed it to make the entire SEO process flow smoothly--from keyword generation, to content publishing, and all the steps in between. We've tried to think of everything!

Keyword Researcher is free to try out! So click the above download button to get the free trial version today!

Testimonials
Yes, these are real pictures of real human beings who
really like Keyword Researcher.



"Amazing. I love this tool, and it has given me lots of great ideas...especially when I need content ideas. It provides a lot of great ideas for my niche."
Johnathan
BloggingYourPassion.com



"One of the best tools to find popular long tail keywords for your niche. Watch the video on the homepage, I promise you'll be impressed."
Pat Flynn
SmartPassiveIncome.com



"So easy to get HUGE lists of Long-Tail Keywords that no one is ranking for. Intuitive control panel... perfect for getting inside the minds of real people doing real searches. It's the only tool for the job!"
Cosmo Keenan
TrafikNexus.com






"Easy to use and great for finding variations on your main keyword, sub-headings, building out a website, and looking for a few easy pages to rank..."
Lissie
LisSowerbutts.com



"I own a ton of keyword tools. This is the one I actually love to use. It is so flexible, fast, fun and full of surprises too. And the training videos are first class as well."
Peter Guiliano
PeterGuiliano.com



"Excellent software, intuitive and great for SEO and PPC campaigns. I even promote Keyword Researcher in my workshops!"
Kelly Watt
PushOnlineMarketing.ca



"This is the only keyword research tool that I recommend. The ideas, inspiration, and content longtails you will get for your niche topic are going to result in you producing a page of content that is more than going to pay for this tool. And as they are Google's database then we KNOW that these terms are being searched by a decent volume of peeps every month. It's a goldmine dudes."
Dave
ZenDuck.me



"This tool is simply Amazing. I've been uncovering literally thousands of highly related keywords for my clients websites, with this tool new content ideas have become a breeze. I literally have hundreds of new ideas for articles to write about for my sites and my clients sites. The Keyword Researcher tool was truly a great buy for my business and I highly recommend it to anyone."
Steven C Dybka
TrueNicheSites.com



"Our whole team has a copy of Keyword Researcher, we use it for everyone of our client's keyword research for the 'Long Tail' and we use it every day to come up with blog post ideas and ideas for guest posting. We couldn't live without this tool. I have used every paid keyword research tool under the sun, and this by far is my favorite tool for mining the Long Tail."
Matthew Hunt
SmallBusinessOnlineCoach.com



"With Google giving over the home page to ads and their own properties for commercial keywords, the Long Tail keyword is more important than ever. If you have a website, you know that most of your traffic comes from keywords you never would have thought of. With Keyword Researcher, you can find them in advance and make sure that you're the one that snags this traffic. I use it for all of my e-commerce site planning."
Dave Huckabay
GrabApple.com



"I've used many keyword tools over the years and Keyword Researcher is up there amongst the most useful of them. Apart from being a great way to get ideas for content, as an AdWords consultant, I also use it to uncover words and phrases that my clients would not want to be bidding on (negative keywords). This is a real time saver for me and a budget enhancer for my clients! All in all, this is a great app and should be used by any professional search engine marketer."
Adrian Bold
BoldInternet.co.uk



"I've been doing keyword research for years, and I can tell you that dealing with hundreds of keywords and dozens of spreadsheets is enough to make anyone lose the will to live. Keyword Researcher is great because not only does it let you easily find keywords that people are actually searching for, but it has a clean and simple interface that makes it easy to keep track of what you've found. If I'm stuck and need some new ideas, I just fire it up and usually find several things to write about in a few minutes."
John Pickett
GlutenFreeCookingSchool.com






"I have tried several different SEO programs to get my keywords, but Keyword Resarcher is the best by far. I have five sites and I use it for all of them. Highly recommended."
Mike
FreeGolfingBlogging.com



"Before Keyword Researcher, I had to spend precious time using Google AutoComplete to manually dig up all the longtail keywords. This is frustrating to say the least. After Keyword Researcher, I spend less time on keyword research and more time creating content."
Aaron
EarlyRetirementDiary.com



"Truly a rare tool--both in functionality and design. This app was made to help us SEOs increase traffic to our sites and it does the task brilliantly. Far and away, one of the most useful and helpful apps I have used since I started in SEO nearly 10 years ago."
Pawel Grabowski
Twitter






"Never again will I get writer's block for my sites. Sometimes inspiration just doesn't come when you need it. That's exactly where Keyword Researcher fits in. I'm able to quickly find and sort new ideas for my site with topics that people are actually searching for. Totally eradicates the article creation guesswork!"
Bruno
Empreendedor-Digital.com



"The only keyword research tool you will ever need. Keyword Researcher is invaluable for small and large businesses alike who are trying to make an impression in the world of internet marketing. The idea generator is a brilliant way to get your internet marketing campaign off to a flying start. It's a steal!"
James Cross
UseThatSpace.com



"One of the best keyword tools I have...As internet marketers we have toolboxes. He/She with the best tools often wins. No matter what field you're in, grab this tool, play with it when you have time, and you'll see how awesome it is."
Scott
Desktop-Wealth.com



"As far as I am concerned, Keyword Researcher is the tool for finding article inspiration based upon Long Tail Keywords. I am really excited about the possibilities when combining a great tool like this with a quality content strategy."
Tom Ewer
LeavingWorkBehind.com



"I own and use numerous applications to do keyword research. Without question, Keyword Researcher is the most powerful and quickest to use when dealing with thousands of key phrases. This tool saves me countless hours!"
Uri Lederman
SaasAffiliates.com



"I have already used this technique in the past--looking manually into the Google Autocomplete suggestions. It's a great way to find interesting keyword phrases--but also very time consuming. But with Keyword Researcher, I can now do it all in a second. And, get a complete list of content suggestions!"
Leo Vanhooff
Relax-at-home.be


"Organize keywords in a way that makes sense to you. All while keeping tracking of which keywords you've researched, excluded, and decided to use. I don't get lost in a sea of keywords and a maze of content."
Nic Windley
NicWindley.co.uk



"So simple and so easy to use. You can play around with it for hours and hours...Great for finding niches and sub-niches, product ideas, article ideas."
John Robbinson
AdsenseMastersCourse.com



"Your Testimonial Here..." Contact us and we'd love to include your testimonial here.
Your Name Here
Your Website Here

The 6 Foundational Steps of SEO
This is where Search Engine Optimization begins.


STEP 1

Discover and Import Keywords

STEP 2

Remove the Bad "Junk" Keywords

STEP 3

Search for the Good Keywords

STEP 4

Organize the Good Keywords into Article Groups

STEP 5

Type the Good Keywords into your Webpage Article Content

STEP 6

Publish Your Content Online



Step 1: Discover and Import Keywords

In this step, you can use our app to discover new keywords about your product or service. You can also import keyword CSV files from the great Google Keyword Planner .

With Keyword Researcher, this step is easy. Simply drag the CSV files into the app, and all of your keyword data is sorted for you. Duplicates are removed. And the incoming keywords (that you have "blacklisted" in the past) will, of course, be blacklisted again. So they won't interfere with your project.

Go to the next step ►

Keyword Researcher Screenshots
Yes, this is what Keyword Researcher looks like.






Keyword Researcher
List of Features

Search Google

Search for Long Tail Keywords on Google.
Search Amazon

Search for Long Tail Keywords on Amazon.
Search YouTube

Search for Long Tail Keywords on YouTube.


Write SEO-Optimized Content

Use the "Create Content Tab" to write web content and insert the high-value Keywords.
Plan a Content Strategy

Assign your Keywords to Articles, and sort your Articles into Categories.
Negative Keyword List

A good Negative Keyword List will ensure that undesirable Keywords don't interfere with your project.


Advanced Keyword Search

When you have 1000's of Keywords, you need advanced searching functions to make sense of them.
Assign your Keywords to a White, Grey, and Black List

Group Keywords into multi-colored lists to keep your project nice and organized.
Keyword Tags

Create custom Keyword Tags and assign them to your favorite Keywords for better sorting.


Import Google Keyword Planner Files

Drag your Google Keyword Planner CSV files right into your project.
Import from Microsoft Excel

Import Keywords and Article Content via Microsoft Excel (XLS) files.
Export to CSV and XLS

You can export your Keywords and Content to many formats, including CSV, XLS, and even a WordPress XML file.



Table of Contents
What is a Content Strategy and why is it important?

Finding Keywords in your content.

Selecting the right keywords for your website.

Plan a Content Strategy and Cluster your keywords.

Create your article titles

Write your article and use your keywords in the article content.



Content Strategy Basics
Create and deploy keyword-optimized content.
1. What is a Content Strategy and why is it important?

If you've ever wondered how Google is able to find the best webpage for your search query, the short answer is this:

They compare the words you type, with the words that appear in their database of all the websites of the Internet.

Basically, Google has downloaded the text of almost every website in the world. And they have organized these sentences into a large database. So, when you search Google, their computers crawl through this database and fetch the URLs of the websites that contain your search words.

This is, of course, an overly-simplistic summary of what's really going on. Search engines are much more sophisticated these days, and the mere presence of the word on the web page is only one factor in determining search rank.

Still, you can see why SEO (Search Engine Optimization) is taken so seriously. Because, in the least, a web page that does not contain the user's keywords, is less likely to actually be about the user's keywords.

So when we refer to the creation of a "Content Strategy," this typically entails the development of a group of keyword-optimized information articles.
First, the SEO guy (sometimes pretentiously called the "Content Strategist") will examine a body of keyword data, and select the keywords which he feels are conducive to the marketing of the product that the website caters to.
Then, a lot of time, money, and effort are attributed to "Content Writers" ("Content Developers") who create articles that satisfy (or partially satisfy) the spirit of the user's search query.

Such content is created for a couple reasons:
In a product-based web business model (e.g. a company selling baby toys or video courses), the site owner hopes that a visitor will serendipitously stumble upon his website, and, will be so impressed by the images, video, or content that he will ultimately become a paying customer.
In an advertising web business model (e.g. a magazine or blog), the site owner hopes to attract as many visitors as possible to his website. Because he knows that some percentage of these visitors will view an advertisement or (even better) click on an ad. The more clicks our site owner gets, the more money he makes.
2. Finding Keywords

Of foundational importance in the creation of a content strategy is the generation of list of keywords that people are actually searching for on the internet. This usually means starting your journey at the infamous Google Keyword Planner and typing various "seed keywords" into its search box.

If you're not familiar with the Google Keyword Planner, it's a web interface (owned by Google of course) that allows you to download a body of keyword data (in the form of CSV files). These files contain a wealth of important information like:
The Keyword Search Volume (The number of times the keyword is queried per month)
The Keyword Cost-Per-Click (The approximate amount that an Adwords publisher is paying--when his ad is displayed for this keyword.

So you can see why this information if valuable. Because, thanks to the Google Keyword Planner, we can actually see:
What types products or services people are searching for
The exact phrasing that people are using to search for products or services
And, how many people are searching for these products or services

Working with a large batch of CSV files from the Google Keyword Planner can be tricky. And that's why Keyword Researcher was invented. It takes in all this great keyword data, and consolidates it into workable database.
3. Selecting the right keywords for your website.

So how do you know which keywords to use?Don't get distracted by too many keywords.

This is one of the most difficult questions in SEO. And the answer is different for every business model.

Simply put, you should use keywords on your website that are conducive to the marketing of your product or service. Ultimately, the keyword-selection task is much easier if you have a deep understanding of your target demographic--prior to ever sitting down to look at a keyword spreadsheet.

But once you've gathered all your keywords together, it is sometimes best to try to "put yourself in the shoes" of the person who has just typed this phrase into Google.

You might start out by asking yourself:
Does the product or service I sell solve this person's problem?
Am I the answer to this person's question?
Do I personally know how to answer this user's question?
Can I ascertain what this user is looking for, based on the keyword phrase itself?
Can I create content for this query that will leave the user satisfied that they have completed their search successfully?
Do I have experience with people asking this question?

There is, of course, no perfect algorithmic method for deciding which keywords you will ultimately target in your web content. So if you're just starting out in your Search Engine Marketing efforts, you might want to start small. Simply pick a dozen keywords and create a few articles that genuinely cater to the searcher's needs.
4. Plan a Content Strategy and Cluster your keywords.

After you've chosen a batch of keywords to target, it's time to assign these keywords into distinct article groups.Organize your keywords into content article groups.

Typically, a few keywords will pop out at you, and you'll notice that they are similar enough, such that they'd fit nicely together into the same article.

Consider, for example, the following list of keyword phrases:
how to organize keywords
organize keywords for a website
arrange website keywords
keyword organization
Keyword Researcher software

Now it should be pretty obvious that such keywords should be clustered together and placed into one article. (Namely, the article you're reading right now.)

There wouldn't be much utility in fracturing this little keyword group into five individual articles! Rather, it is in my interest to simply make sure I cover "the letter and the spirit" of these five keyword phrases on this one web page.

The keywords in the above example are pretty easy. But, the subjective and stylistic nature of Content Strategy Planning becomes apparent when the keyword phrases are more ambiguous.

Take for example the phrase "web content writing." Now at first glance, it may appear that my web page may satisfy the commercial intent of this searcher. Helping people write web content is exactly what Keyword Researcher does!

But if we dig into this phrase a bit more, we'd probably find that the majority of people who type in this phrase are looking to either:
hire a web content writer
get a job as a web content writer
or to simply learn more about web content writing itself

It is unlikely that most of these searchers would be interested in actually purchasing Keyword Researcher at this time.

Hence, it would not be in my interest to actively pursue the keyword phrase ("web content writing") in my on-site and off-site content marketing efforts.

It would be much more beneficial for me to angle the content of this web page toward keywords that are more reflective of a person who is actively seeking a keyword organization app.

In any case, this is the thought process you must go through with each keyword you choose for your website. If you're familiar with your target market, then this task usually goes pretty quick. You should be able to glance at most keywords, and decide (in a couple seconds) if the keyword is (or is not) conducive to the marketing of your product.

When this part of the content planning process is done, all of your keywords will be arranged in nice little clusters (sometimes called "Keyword Groups"). And then it's time to start thinking of some article titles.
5. Create your article titles

Every internet document is indeed just that--a document. And all documents need a title.

So your next task is to create a unique title for your web document. This is an important step, because the document's title sets the theme for the entirety of the content. And is the most important single SEO element on the page.

As you glance at any given keyword group, you'll find that they often lend themselves to the creation of a rather obvious title. Consider this group:
low carb snack foods
best low carb snacks
no carb snacks
low carb snack recipes

Right away, we can see that we're going to be using the words "low carb snack" in our article somewhere. And this is the point where your copywriting skills come into play. We'll need to create a title that encapsulates most of our target keywords, and yet also has an alluring ring to it.

Creating a psychologically alluring title is important--because search engines will rank our document (in part) based on how many clicks the title is getting--relative to other articles on Google's Search Results Page (SERP). Hence, a title that has some stylistic panache, will (in theory) ultimately rank higher than a title that doesn't have anything eye-catching about it.

So, instead of just titling our document "Low Carb Snacks," we might try something like this:

"10 of the Best Low-Carb Snacks that you can make in 10 Minutes!"
6. Write your article and use your keywords in the article content.

Now that your keywords are arranged in logical groups, and each group has a unique article title, it's time for the hard part... You have to actually write something.

It is very easy to let the keyword data hinder the creative writing process. So be wary of this. Keywords can be very distracting and you don't want to let all this data hinder your writing efforts.

So let the keywords merely act as the locus for your article theme. Just casually glance at your keywords before writing. And then craft your articles into a useful web content article. An article that you know will be beneficial to your target demographic.

Then, once the writing process is nearing completion, that's when you pull out your keywords. And you carefully "pepper in" your keyword phrases into your article content. This usually involved merely replacing an occasional word, or adding additional headings between paragraphs.Pepper your keywords into your article content.

It's easy to tell if all your keywords are reflected in your article content with Keyword Researcher. Because, as you type your content into the Keyword Researcher article text editor, the article's associated keywords will change color.
The color green means that the whole keyword is in the article.
The color orange means that portions of the keyword phrase are in the article.
The color black means that the keyword phrase hasn't been used in the article yet.

So you can see how this is particularly useful when creating article content. Because Keyword Researcher is constantly watching your document while you type, and it visually depicts your keyword's location in the article content. So it's an essential tool if you're in the business of creating SEO-optimized (keyword-rich) documents.


How will you use
Keyword Researcher?


Let's list a few ways you might
use the app in your business.


Go after hidden Long Tails with lower competition.

Using the good ol' free Google Keyword Planner is great. But there is an alternate universe of Long Tail keyword phrases that live in Google's other database--namely, their "Autocomplete database." That's the database that is accessed when you're typing queries into the Google search box (notice that list of suggested keywords that pop up as you type?)

Long tail keywords are great because they allow you to generate content that targets phrases that your actual customers are typing in, but that may not be too obvious to your competitors.




Build A Gigantic List Of Keywords.

Keyword Researcher is designed to search the Autocomplete databases of Google, YouTube, and even Amazon.com. That's a lot of keyword sources! As you probably know, if you're building an authority site, or if you would like to become a dominant player in your niche, then starting with a large database of keywords (that your customers are actually typing in) is a powerful marketing tool.




Generate creative article ideas.

Create article titles that are reflective of what people in your industry are actually searching for. Coming up with unique content ideas for your website is hard enough. But Keyword Researcher allows you to create article content about niche-specific concepts--that only a select few people in the world are actively searching for.

Keyword Researcher allows you to type in partial article titles. And Keyword Reseacher will attempt to "fill in the blank" for you--and tell you which phrases people are actually searching for.




Answer questions about your product or service.

Wouldn't it be great if you actually knew the kinds of questions your potential customers were actually asking? What if, instead of creating content about your product randomly, you could answer questions in your niche based on phrases that your potential customers were actually typing in to Google?

Well you're in luck, because Keyword Researcher is great at uncovering such "Long Tail question" style queries.




Gauge market interest about a new niche.

Let's say you're considering starting a new website, or venturing into a new product niche. And, suppose you'd like to somehow determine how much search buzz is currently hovering around this topic. You can use Keyword Researcher to get a "feel" for how much interest is actually out there. For example, let's say you were selling cameras. Then you might consider the following:
Are people asking questions about this product?
Try this: How to * a camera
Is this product often paired with related products?
Try this: * for cameras
Is this product popular with a particular set of users.
Try this: cameras for *

Keyword Researcher will replace the asterisk with every letter of the alphabet, and return 100's of keywords suggestions.

Plan a Content Strategy with Keyword Researcher?
Turn unorganized keyword data into
real, actionable content.



1. Import CSV files from the Google Keyword Planner.

Using the good ol' free Google Keyword Planner is great. It produces an un-ending supply of great keywords--from which you can create content on your website. But there's a problem. If you've ever actually sat down and tried to arrange these CSV files into a viable content strategy, then it becomes clear very fast how difficult the task is.

Keyword Researcher has been specifically designed to tame Google's CSV files for you. It gobbles up their data and displays the goods elegantly--in a clean, minimalistic interface that you'll find very easy to use.




2. Separate the good keywords from the bad keywords.

When you've got a few thousand keywords on your plate, then deciding which ones you're going to pursue can be a bit daunting.

Keyword Researcher has sophisticated sorting, searching, and categorization tools--all designed to help you weed out the keywords you don't need, and manage the keywords you'd like to target.




3. Assign your keywords to article groups.

Ultimately, your job in the creation of on-site content, primarily comes down to assigning keywords to logical groups. In SEO, we create content resources ("articles") out of these groups. And these resources act as the "lure" that draws search engine visitors to our website.

Keyword Researcher enables you to create Categories, Articles, and Paragraphs. Assigning keywords has never been easier--because you simply drag the keyword over to the article group.




4. Create SEO-Optimized Web Content.

Once you finally know which keywords you'd like to use in your content strategy, you need to actually write your article. In SEO, we "pepper in" our keywords into various locations in our article content.

Keyword Researcher examines your content while you type. And the keywords themselves will change color, based on if they do, or do not, appear in the article content.




5. Export your content directly to WordPress.

Writing a batch of articles for your website is hard enough. But actually publishing the content (article-by-article) to your website can be quite a chore.

Keyword Researcher has a built-in native WordPress XML exporter. Meaning that you can import your articles right into your WordPress database.





Scroll up to the Top of the Page and Log In to get this product now!

Processing Payment











Affiliates Contact Links Help Videos Privacy Policy Clever Gizmos © 2020




We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.

This website may receive financial compensation from some of the links on this website. Some links are "affiliate links." And the owner of this website may be financially compensated for purchases made via these links. Please see the Disclaimer of Earnings page for more information.

ClickBank is the retailer of products on this site. CLICKBANK® is a registered trademark of Click Sales Inc., a Delaware corporation located at 1444 S. Entertainment Ave., Suite 410 Boise, ID 83709, USA and used by permission. ClickBank's role as retailer does not constitute an endorsement, approval or review of these products or any claim, statement or opinion used in promotion of these products.